Παρατηρώ την κίνηση στον pitho και αντιλαμβάνομαι πως πολλοί από εσάς εργάζεστε πυρετωδώς για να διεκπεραιώσετε και να υποβάλετε τις εργασίες σας. Με αφορμή ασκήσεις τις οποίες κοίταξα δειγματοληπτικά, σας γράφω μια δική μου υπόδειξη-συμβουλή:
'Οπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή, έτσι και εδώ, κάθε τι διαχωρίζεται στους τύπους και στην ουσία. Συχνά παραβλέπουμε τους τύπους, επιθυμώντας να επικεντρώσουμε στην ουσία. Επειδή όμως οι τύποι είναι αυτοί που φαίνονται σε πρώτη ανάγνωση, παραβλέποντας να δώσουμε προσοχή στη λεπτομέρεια, υποβαθμίζουμε το "φαίνεσθαι" και κινδυνεύουμε να αδικήσουμε το "είναι".
Με άλλα λόγια η προσοχή στη λεπτομέρεια μπορεί να παραπλανήσει και να αμβλύνει την κρίση επί της ουσίας, προς όφελος μας, αλλά ισχύει και το αντίθετο. Φροντίστε ώστε κάθε άσκηση που παραδίδετε, όχι μόνο να είναι αλλά και να δείχνει προσεγμένη.
Κακή ονοματοδοσία των αρχείων, λάθη όπως χρήση "Ο(μικρον)" αντί "0(μηδέν)", αναγραφή του username αντί του πενταψήφιου αριθμού μητρώου, παραλείψεις ως προς τη μορφοποίηση της σελίδας τίτλου μιας γραπτής αναφοράς, ορθογραφικά λάθη... Όλα αυτά προδιαθέτουν αρνητικά τον κριτή της δουλειάς σας. (στην παρούσα περίπτωση, εμένα, δηλαδή...)
Προγραμματίστε το χρόνο σας κατάλληλα, ώστε μετά την υλοποίηση της κάθε άσκησης να υπάρξει χρόνος όπου θα ελέγξετε το αποτέλεσμα. Ο καλύτερος τρόπος είναι, μόλις τελειώσετε μια άσκηση, να αντιπαραβάλλετε και να συγκρίνετε βήμα προς βήμα τις απαιτήσεις και προδιαγραφές της εκφώνησης ως προς το τελικό σας αποτέλεσμα. Στη συνέχεια σημειώστε κάπου τις διορθώσεις που πρέπει να γίνουν, προχωρήστε με την υλοποίηση των υπόλοιπων ασκήσεων, και επιστρέψτε αργότερα για να "κλείσετε" τις εκκρεμότητες.
Υ.Γ.: Αν δεν απατώμαι, φημολογείται ότι ο Degas απέσυρε τα έργα του από μια έκθεση, διότι ταράχθηκε από τις κορνίζες στις οποίες τα είχαν τοποθετήσει...
'Οπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή, έτσι και εδώ, κάθε τι διαχωρίζεται στους τύπους και στην ουσία. Συχνά παραβλέπουμε τους τύπους, επιθυμώντας να επικεντρώσουμε στην ουσία. Επειδή όμως οι τύποι είναι αυτοί που φαίνονται σε πρώτη ανάγνωση, παραβλέποντας να δώσουμε προσοχή στη λεπτομέρεια, υποβαθμίζουμε το "φαίνεσθαι" και κινδυνεύουμε να αδικήσουμε το "είναι".
Με άλλα λόγια η προσοχή στη λεπτομέρεια μπορεί να παραπλανήσει και να αμβλύνει την κρίση επί της ουσίας, προς όφελος μας, αλλά ισχύει και το αντίθετο. Φροντίστε ώστε κάθε άσκηση που παραδίδετε, όχι μόνο να είναι αλλά και να δείχνει προσεγμένη.
Κακή ονοματοδοσία των αρχείων, λάθη όπως χρήση "Ο(μικρον)" αντί "0(μηδέν)", αναγραφή του username αντί του πενταψήφιου αριθμού μητρώου, παραλείψεις ως προς τη μορφοποίηση της σελίδας τίτλου μιας γραπτής αναφοράς, ορθογραφικά λάθη... Όλα αυτά προδιαθέτουν αρνητικά τον κριτή της δουλειάς σας. (στην παρούσα περίπτωση, εμένα, δηλαδή...)
Προγραμματίστε το χρόνο σας κατάλληλα, ώστε μετά την υλοποίηση της κάθε άσκησης να υπάρξει χρόνος όπου θα ελέγξετε το αποτέλεσμα. Ο καλύτερος τρόπος είναι, μόλις τελειώσετε μια άσκηση, να αντιπαραβάλλετε και να συγκρίνετε βήμα προς βήμα τις απαιτήσεις και προδιαγραφές της εκφώνησης ως προς το τελικό σας αποτέλεσμα. Στη συνέχεια σημειώστε κάπου τις διορθώσεις που πρέπει να γίνουν, προχωρήστε με την υλοποίηση των υπόλοιπων ασκήσεων, και επιστρέψτε αργότερα για να "κλείσετε" τις εκκρεμότητες.
Υ.Γ.: Αν δεν απατώμαι, φημολογείται ότι ο Degas απέσυρε τα έργα του από μια έκθεση, διότι ταράχθηκε από τις κορνίζες στις οποίες τα είχαν τοποθετήσει...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε τις εντυπώσεις σας, ή κάνετε επισημάνσεις και προτάσεις για τη βελτίωση του άρθρου.